عشق فقط یک کلام

گوش نامحرم نباشد جای پیغام سروش

عشق فقط یک کلام

گوش نامحرم نباشد جای پیغام سروش

فردای ما روز بزرگ میعاد

یازده پله زمین رفت به سمت ملکوت

یک قدم مانده، زمین شوق شکفتن دارد 

ای مدنی‏برقع و مکی نقاب

سایه‏نشین، چند بود آفتاب

منتظران را به‏لب آمد نفس

ای ز تو فریاد به فریاد رس 

چه انتظار عجیبی

تو بین منتظران هم

عزیز من چه غریبی !

عجیب تر آن که چه آسان

نبودنت شده عادت

چه بی خیال نشستیم

نه کوششی ، نه تلاشی

فقط نشسته و گفتیم :

خدا کند که بیایی

 * 

غروب پنجشنبه بی قرارم / شبیه جمعه ها چشم انتظارم

فقط یک جمعه می آئی ولی من / تمام جمعه ها را دوست دارم ... 

عمریست که از حضور او جا ماندیم

در غربت سرد خویش تنها ماندیم

او منتظر است تا که ما برگردیم

ماییم که در غیبت کبری ماندیم 

اگر که آمدی من رفته بودم اسیر سال و ماه و هفته بودم

دعایم کن دوباره جان بگیرم بیایم در رکاب تو بمیرم 

*

نظرات 1 + ارسال نظر
رهگذر یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 00:54 http://avayesokuteman.blogfa.com

سلام عزیزم عیدت مبارک
تنها عیدی که تبریکی غم آلود دارد
لهی از منتظران واقعی ارباب باشیم
تعجیل در فرج صلوات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد