عشق فقط یک کلام

گوش نامحرم نباشد جای پیغام سروش

عشق فقط یک کلام

گوش نامحرم نباشد جای پیغام سروش

مگر ما مرده ایم ؟؟؟؟

امام رضا علیه السلام: «مَنْ رَضِیَ شَیْئاً کَانَ کَمَنْ أَتَاهُ».
هرکه از کاری راضی باشد مثل کسی است که آنرا انجام داده 
مگـــر مــا مُـــرده‌ایم؟! 
تجمع اعتراض دانشجویان دانشگاه کاشان به هتاکان امام هادی علیه السلام
یکشنبه 31 اردیبهشت
سـاعـت 12
مقابـل سلــف
(حرکت به سمت مسجد)
  همانطور که اطلاع دارید:
از حدود چند ماه قبل گروهی اندک در فضای مجازی جریانی را با هدف توهین و هتک حرمت به مقام والای حضرت امام هادی علیه السلام به راه انداختند و عده‌ای جاهل و گمراه نیز به دنباله روی از ایشان پرداختند. این افراد با توهین به جایگاه رفیع ولایت و امامت و با رواج توهین‌ها و دروغ‌ها و نسبت‌های زشت و ناروایی که دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می آورد، سعی در کم رنگ کردن تلألو انوار الهی اهل بیت علیهم‌السلام داشته و هم‌چون یزیدیان دست شیطان را به نشانه‌ بندگی بوسه زده‌اند. 
در پاسخ به این جریان موهن، گروهی از شیعیان و ارادتمندان به مقام عظیم‌الشان حضرات معصومین علیهم‌السلام اقدام به اجرای طرح "دهه بزرگداشت امام علی النقی علیه السلام در فضای مجازی" نمودند که به حق حرکتی تاثیر گذار و قابل ستایش بود.
اما اینک پس از گذشت اندک زمانی از این حرکت ارزشی، بار دیگر یکی از ایادی شیطان در حرکتی موهن، با ساخت و اجرای ترانه‌ای به شدت توهین آمیز به امام هادی‌علیه السلام ، مجددا بندگی خود به ابلیس را به اثبات رسانده و خشم عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت را بر انگیخته و قلبشان را به درد آورده است.
  علاوه بر این :
چند روز پیش، یکی از نشریات منتسب به انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران، در یک مقاله سفارشی اقدام به حمایت از خواننده هتاک به ساحت مقدس امام هادی (ع) کرد.که این اقدام تامل برانگیز نیز قلب همه ما را به درد آورد.
   مگر ما مُرده‌ایم؟!
این اقدامات بی‌شرمانه و سخیف که خون همه‌ی عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت را به جوش آورده، ما دانشجویان دانشگاه کاشان را بر آن داشت تا بیش از این نسبت به این اقدامات شیطانی ساکت ننشسته و محبت و ارادت خود به امام هادی علیه السلام و ائمه معصومین ابراز و انزجار خود از دشمنان ایشان را اعلام داریم.
مَن والاکُم فَقَد والَى اللّه‏َ ، ومَن عاداکُم فَقَد عادَى اللّه‏َ ، ومَن أحَبَّکُم فَقَد أحَبَّ اللّه‏َ ، ومَن أبغَضَکُم فَقَد أبغَضَ اللّه‏َ .
هرکه با شما دوستى کند با خدا دوستى کرده است و هر که با شما دشمنى کند با خدا دشمنى کرده است،
هر که شما را دوست بدارد خدا را دوست داشته است و هرکه شما را دشمن داشته باشد خدا را دشمن داشته است. (زیارت جامعه کبیره)
 
مگـــر مــا مُـــرده‌ایم؟! 
تجمع اعتراض دانشجویان دانشگاه کاشان به هتاکان امام هادی علیه السلام
یکشنبه 31 اردیبهشت
ساعت 12
مقابل سلـــــف
(حرکت به سمت مسجد)
*
**
خفاشِ خنّاسِ تیره چشم و سیه دل چه می فهمد روشنی آفتاب پر فروغ هادی(عرا. آن هدایت گری که از  کلامش «جامعه» می ریزد و با گوشه نگاهش «عبدالعظیم» می پروراند. کور دلان پنداشتند که زندانیش کردند اما مگر می توان خورشید را به بند کشید؟! ناپاکان در اندیشه زوالش بودند اما رایت هدایتی را که حق برافراشته باشد، افتادنی نیست.
*
**
یک داستان از زندگی امام هادی علیه السلام
یک بار، باز هم از امام هادى نزد متوکل سعایت کردند که در منزل او اسلحه و نوشته‏ها و اشیاى دیگرى است که از شیعیان او در قم به او رسیده و او عزم شورش بر ضدّ دولت را دارد. متوکل گروهى را به منزل آن حضرت فرستاد و آنان شبانه به خانه امام هجوم بردند، ولى چیزى به دست نیاوردند، آنگاه امام را در اطاقى تنها دیدند که در به روى خود بسته و جامه پشمین بر تن دارد و بر زمینى مفروش از شن و ماسه نشسته و به عبادت خدا و تلاوت قرآن مشغول است/امام را با همان حال نزد متوکل بردند و به او گفتند: در خانه‏اش چیزى نیافتیم و او را روبه قبله دیدیم که قرآن مى‏خواند. 
متوکل چون امام را دید، عظمت و هیبت امام او را فرا گرفت و بى اختیار حضرت را احترام کرد و در کنار خود نشاند و جام شرابى را که در دست داشت به آن حضرت تعارف کرد! امام سوگند یاد کرد و گفت: گوشت و خون من با چنین چیزى آمیخته نشده است، مرا معارف دار! او دست برداشت و گفت: شعرى بخوان! 
امام فرمود: من شعر کم از بردارم.
گفت: باید بخوانى؟
امام اشعارى خواند که ترجمه آن چنین است:
زمامدارن جهانخوار و مقتدر) بر قله کوهسارها شب را به روز آوردند در حالى که مردان نیرومند از آنان پاسدارى مى‏کردند، ولى قله‏ها نتوانستند آنان را (از خطر مرگ) برهانند.
آنان پس از مدتها عزت از جایگاههاى امن به زیر کشیده شدند و در گودالها (گورها) جایشان دادند؛ چه منزل و آرامگاه ناپسندى!
پس از آنکه به خاک سپرده شدند، فریاد گرى فریاد برآورد: کجاست آن دست بندها و تاجها و لباسهاى فاخر؟
کجاست آن چهره‏هاى در ناز و نعمت پرورش یافته که به احترامشان پرده‏ها مى‏آویختند (بارگاه و پرده و دربان داشتند)؟
گور به جاى آنان پاسخ داد: اکنون کرمها بر سر خوردن آن چهره‏ها با هم مى‏ستیزند!
آنان مدت درازى در دنیا خوردند و آشامیدند؛ ولى امروز آنان که خورنده همه چیز بودند، خود خوراک حشرات و کرمهاى گور شده‏اند!
چه خانه هایى ساختند تا آنان را از گزند روزگار حفظ کند، ولى سرانجام پس از مدتى، این خانه‏ها و خانواده‏ها را ترک گفته به خانه گور شتافتند!
چه اموال و ذخائرى انبار کردند، ولى همه آنها را ترک گفته رفتند و آنها را براى دشمنان خود واگذاشتند!
خانه‏ها و کاخهاى آباد آنان به ویرانه‏ها تبدیل شد و ساکنان آنها به سوى گورهاى تاریک شتافتند!
تأثیر کلام امام چندان بود که متوکل به سختى گریست، چنانکه ریشش‏تر شد. دیگر مجلسیان نیز گریستند. متوکل دستور داد بساط شراب را جمع کنند و چهار هزار درهم به امام تقدیم کرد و آن حضرت را با احترام به منزل بازگرداند!  ( مسعودى، مروج الذهب، بیروت، دارلأندلس، ج 4، ص 11 )
*
**
خلاصه‌ای از خفاش تیره چشم!
*«شاهین نجفی» خواننده و سازنده کلیپ موهن علیه امام هادی(ع).
* از دوره اصلاحات به راه‌اندازی گروه‌های موسیقی زیرزمینی در رشت و تهران پرداخت.
*یک «همجنس‌باز» است که به سبب اشاعه فحشا و فساد با شکایت شاکیان خصوصی شامل چند خانواده، دو بار در ایران دستگیر شد و سال ۱۳۸۴ از ترس مجازات سنگین کیفری به آلمان گریخت.
*نجفی به سرعت با پسماند‌های گروهک‌های ترویستی مانند «سازمان فدائیان خلق» و «سازمان مجاهدین» پیوند خورد.
*با پیوستن به گروه «تپش ۲۰۱۲» در تجمعات این گروهک‌های تروریستی علیه ایران در شهرهای «استکهلم» در سوئد و «اسن» در آلمان حضور یافت و به اجرای کنسرت در میتینگ‌های منافقین پرداخت.
* در سال ۱۳۸۷ که سازمان‌های مارکسیستی- تروریستی برای گسترش فعالیت‌های خود در دانشگاه‌های ایران می‌کوشیدند، «شاهین نجفی» نیز به همکاری با آنان پرداخت و توسط چند دانشجو در داخل ایران قصد یارگیری برای تروریست‌ها را داشت، اما آن زمان روزنامه «کیهان» پشت صحنه این پروژه را فاش کرد و در ۸ مهرماه ۱۳۸۷ نوشت: «اخیراً برخی از وبلاگ های دانشجویی اپوزیسیون با گرایش مارکسیستی، بیانیه‌ای از یک گروه موسیقی با عنوان تپش ۲۰۱۲ منتشر کرده اند که در آن از راه اندازی کمپین یکصد هزار امضاء خبر می دهد.
*این گروه مبتذل خود را متشکل از تعدادی جوان ایرانی و آلمانی معرفی می کند... اعضای این گروه هدف خود از تشکیل چنین محفلی را تلاش برای جمع‌آوری امضا و ارائه آن در سالروز حقوق بشر (۱۰ دسامبر) به پارلمان اروپا در بروکسل اعلام کرده‌اند تا توجه مطبوعات و رسانه‌های بین‌المللی را به شرایط حاکم در ایران و به اصطلاح نارضایتی مردم جلب کند.»
*وقتی شامگاه ۲۷ بهمن ۱۳۸۹ آقای «حسین شریعتمداری» در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما از همکاری شهید «صانع ژاله» با روزنامه «کیهان» سخن گفت، رسانه‌های غربی چند ساعت را در شوک و بهت ناشی از این خبر به‌ سر بردند و فردای آن روز، جز واکنش‌های سراسیمه، کاری از دستشان ساخته نبود. اما، کمتر از ۱۵ ساعت پس از مصاحبه مدیرمسئول روزنامه «کیهان»، تلویزیون‌های فارسی‌زبان اپوزیسیون برانداز و رسانه‌های کردی‌زبان ضدانقلاب برنامه‌های عادی خود را برای پخش یک «خبر ویژه» قطع کردند و با نشان دادن تیزری تبلیغاتی از یک ویدئو کلیپ (نماهنگ) گفتند «سلطان رپ ایران علیه حسین شریعتمداری می‌خواند!» و برخی از سایت‌های خبری اروپایی نیز تیتر زدند: «ساخت موسیقی اعتراضی توسط یک همجنس‌گرای مشهور درباره مدیر کیهان».
*در همان هنگام، جریان رسانه‌ای «فتنه سبز ماسونی» در سایت‌های «فیس بوک»، «تویتر» و «یوتیوب» صفحات ویژه‌ای را ساختند تا «نماهنگ» این «همجنس‌باز مشهور و سلطان رپ ایران» را به صورت ویژه و در گسترده‌ترین سطح ممکن منتشر کنند.
*آیت الله صافی و آیت الله مکارم شیرازی پس از توهین وی به امام هادی علیه السلام حکم ارتداد این ملعون را صادر کردند.
*وی هم‌اکنون از ترس کشته شدن فراری است.
*وی هیچ وقت نفهمید که:  کی شود دریا به پوز سگ نجس!
اینکه یک خفاش کوچولو! بیاید علیه امام هادی علیه السلام جریان مجازی راه بیاندازد یا آوازی بخواندیا...درست است که دل بچه شیعه ها را به درد می آورد، اما از امام ما چیزی کم نمی شود.
عاشورا را به خاطر بیاوریم. امام حسین علیه السلام
 الان کجای تاریخ است؟ قاتلان او کجا؟ این دیالوگ مختار نامه از قول ابن زیاد ملعون یادتان هست؟ این خون حسین تمامی ندارد.
پس ما به توهین کنندگان بی‌شرم فقط می‌گویم:
 عرض خود می بری و زحمت ما می داری! 
*
مگـــر مــا مُـــرده‌ایم؟!
تجمع اعتراض دانشجویان دانشگاه کاشان به هتاکان امام هادی علیه السلام
یکشنبه 31 اردیبهشت
ساعت 12
مقابل سلـــــف
(حرکت به سمت مسجد)
 *
التماس دعا
سپاس
یاحق
*


  

جنبش حمایت از امام هادی (ع)


 
گفتن از شأن تو چه دشوار است
 "اهل بیت نبوتی" آقا
 "مهبط الوحی" و "معدن الرحمه"
 تو تمام کرامتی آقا
 
 عادت و خلق و خویتان احسان
 "أمرُکُم رشد" و حرفتان نور است
 من چه گویم که" شأنکم حقٌ "
 ذهن من از مقامتان دور است
 
 خط به خط جامعه کبیره تویی
 چه نیازی به وصف من داری؟
 سلب تو نور و نسل تو نور است
 فوق نوری فراتری، آری
 
 تو ز قوم و قبیله ی آبی
 و مبرّا زِ عیب و ایرادی
 نامت آیینه را زِ رو برده
 یا علی النقی و یا هادی
 
 آمدی تیرگی فراری شد
 قمرانه به شهر می تابی
 و سیاهی تو را نمی فهمد
 خارج از فهم کرم شب تابی
 
 دشمنت هرچه گفت باکی نیست
 تو نقی، پاک، مثل بارانی
 چشم "شاهین" و جغد و کرکس کور
 تا همیشه همای یزدانی
 
 "متوکل" امام این قوم است
 همشان مثل "معتز" و "واثِق"
 با دهان قصد نورتان دارند!
 نورکم حق و کلُّهم زاهِق ...

داوود رحیمی