عشق فقط یک کلام

گوش نامحرم نباشد جای پیغام سروش

عشق فقط یک کلام

گوش نامحرم نباشد جای پیغام سروش

جعبه سیاه بهبهانی در نمایشگاه



خبرنگار ما به نقل از روابط عمومی وزارت راه و ترابری گزارش داد بالاخره بعد از این همه سال نمایشگاه جعبه سیاه هواپیماهای سقوط کرده ایران برگزار شد! این خبرنگار ادامه داد در این نمایشگاه حدود 589 جعبه سیاه و سفید و زرشکی و سبز فسفری و.. به نمایش در آمد. وی افزود در بین این جعبه ها که متعلق به انواع هواپیماهای مسافربری، جنگی، بدون سرنشین، با سرنشین اضافه، ماهواره امید و ماهواره های ناامید بود، تعدادی جعبه پرتقال و چند صندوق گوجه به چشم می خورد که در نوع خود بی نظیر اس

وی در حاشیه این نمایشگاه که در محل دائمی سقوط هواپیماهای داخلی و خارجی واقع در حدفاصل اتوبان تهران – قزوین و مشهد - ارومیه برگزار شده بود طی مصاحبه ای با وزیر راه از علت اصلی این سقوط ها پرسید که وزیر محترم مثل همه وزرای سابق عامل جوّی و خطای انسانی را دلیل اصلی این سقوط ها عنوان کرد!

این مصاحبه که در فضایی آکنده از ترس و لرز و احتمال سقوط یک هواپیمای دیگر در وسط نمایشگاه، تهیه شده بود، به دلیل سفر اضطراری آقای وزیر به سمنان جهت بررسی دلایل سالم به زمین نشستن هواپیمای خرم آباد- سمنان، نیمه تمام ماند.

بعد از این مصاحبه مهندس سقوط زاده دبیر نمایشگاه در یک سورپرایز مَشتی از بازخوانی و رمز گشایی جعبه سیاه دکتر بهبهانی وزیر اسبق راه و ترابری که 35 سال پیش در سانحه سقوط از بالکن هواپیما به دیار باقی شتافت خبر داد و گفت متخصصین داخلی با استفاده از « نانو ذرات از پیش تعیین شده » موفق شدند این جعبه سیاه مخدوش شده را رمز گشایی کنند! وی دلیل طولانی شدن این پروسه را راه اندازی دیر هنگام نیروگاه اتمی بوشهر که نانو ذرات یاد شده در آن تولید می شود عنوان کرد

سقوط زاده افزود: بر اساس دریافتهای کارشناسان به احتمال فراوان دکتر بهبهانی به خاطر فشارهای وارده از جانب افکار عمومی درخصوص افتتاح نشدن اتوبان تهران – پردیس و برخورد دو قطار مسافربری در مسیر تهران- شیراز – اصفهان که به کشته و زخمی شدن 200 تن از هموطنان مان انجامید در حال رایزنی تلفنی با نمایندگان معترض مجلس برای به تعویق انداختن استیضاح خود بود که بعد از رد این موضوع توسط نمایندگان، گرگیجه گرفت و از بالای بالکن به پائین پرتاب شد

یادآور می شود این هواپیما آخرین توپولوف روسی خارج شده از ناوگان هوایی کشور بود که قرار بود در اسفند ماه سال 89 از شبکه هوایی کشور خارج شود که این امر تا بهار سال 92 به طول انجامید و در نهایت این وزیر خوش قول را با خود برد.

لازم به ذکر است دکتر بهبهانی سالها پیش ادعا کرده بود "تعداد سقوط هواپیما در ایران از متوسط جهانی کمتراست" و قول داد تمام ظرفیت خود را به کار خواهد بست تا این رقم در چشم انداز توسعه 20 ساله کشور به حد متوسط جهانی یا بیشتر از آن برسد که آخرش هم رسید!

همین مطلب در  رجا نیوز  صراط نیوز  پارسا پرس  نقد نیوز  آتی نیوز

منبع : طنز سیاسی

سربازان گمنام خداقوت

واسه یه دانشجوی فیزیک هسته ای هیچی دردناکتر از ترور استاداش نیست . وقتی گفتن استاد مسعود علیمحمدی شهید شده هم خوشحال شدم هم ناراحت .

خوشحالیم از این بود که عرصه ی نوپای هسته ای ایرانمون واسه محکم کردن جای پاش امضای بزرگا رو میخواست و چی بهتر از خون استاد بزرگواری که مهر تایید به حقانیت میپاشید.

اما ناراحت چون یه آن شیطون زیر گوشم گفت: بی بابا شدین هسته ای ها!!

خدا رو شکر خیلی زود دانشمندای بزرگ هسته ایمون یه سیلی محکم تو گوش شیطون زدن با پیشرفت های هرروزه شون .

تا اینکه دوباره استاد مجید شهریاری.....

اینا چی فکر کردن پیش خودشون ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

خدا میدونه بعد از اینکه خبر شهادت دومین استادمو شنیدم با خودم عهد کردم هرگز نذارم این جبهه بی نیرو بمونه .

خدایا تو شاهد باش نمیخوان به حقمون برسیم ولی عمرا اگه بتونن.!!!!

اما مهمتر از همه اینکه اون بی غیرت بی وجدان وطن فروشی که خودشو عروسک خیمه شب بازیدشمنای ایران زمین کرده بود با جهاد سربازان گمنام امام زمان(عج)دستگیر شده و دست خیلیها رو رو کرده... اونم درست توی سالگرد شهادت استاد...

خدایا شکرت

خداقوت سربازان گمنام

یا علی مدد


کاوه اشتهاردی فرزند شهید است که هست

من به شخصه برای کاوه برای فرزند شهید بودنش احترام زیادی قائلم اما نکته ای که نباید دوستان فراموش کنند این است که این حکم شگفت انگیز ، به این دلیل محکوم نیست که علیه یک « فرزند شهید » صادر شده است ؛ حتی اگر کاوه فرزند شهید هم نبود و این حکم علیه او صادر می شد ما وظیفه داشتیم از او حمایت کنیم و دستگاه قضایی را به خاطر این بی عدالتی به چالش بکشیم .

کدام بی عدالتی ؟

همین که ١۴ عضور هیئت منصفه مطبوعات بر اساس قانون ، رأی به برائت مدیر مسئول روزنامه ایران داده اند و قوه قضاییه بر خلاف رویه همیشگی خود که مدیران مسئول روزنامه ها و نشریات اصلاح طلب را با همین شیوه و پس از رأی هیئت منصفه مطبوعات ، تبرئه می کرد یا در مجازاتشان تخفیف قائل می شد ، به این رأی وقعی ننهاد و یک افسر جوان جنگ نرم را که در فتنه نفسگیر سال گذشته در روشنگری و دفاع از جبهه حق و عدالت و نظام و ولایت فقیه شب و روز نمی شناخت را با شکایت آقا زاده فتنه گری که به خاطر جرائم بیشماری که به آن متهم است جرئت برگشتن به ایران اسلامی را ندارد ، محاکمه کرده است . آن هم به چه جرمی ؟

به جرم انتشار « بیانیه مشترک ٢٢٠ تشکل دانشجویی برای محاکمه مهدی هاشمی رفسنجانی » . یعنی حتی این اتهام به شیوه سرمقاله که موضع رسمی روزنامه تلقی می شود هم نبوده است و جرم کاوه فقط این بوده است که بیانیه این دانشجویان و فرزندان هوشیار ملت ایران را منتشر کرده است !

منبع : آب و آتش http://ab_o_atash.persianblog.ir/post/341



راز قوانین فیزیک در زندگی

برخی از قوانین فیزیک چنان در زندگی نقش کلیدی دارند که شگفتی آفرین است. از جمله از این قوانین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. قانون کنش و واکنش برای هر عملی ، عکس العملی است متناسب با آن و در خلاف جهت آن. پاسخ هر عملی که صورت می‌گیرد از طریق عکس العملی داده می‌شود. مثلا طرب و شادی افراد عکس العملی است که در برابر موسیقی از خود نشان می‌دهد. این شادی متناسب با تاثیر موسیقی بر این شخص هست. اصل عدم قطعیت حاصلضرب تغییرات تکانه خطی در تغییر مکان مقدار ثابت کوچکی است . حاصلضرب دو کمیت به ظاهر وابسته به هم و در واقع به کلی مخالف از هم مقداری ثابت است. برای مثال شرایط انسانها از هر لحاظ نزدیک هم است. آنی که در مسیر علم بیشتر رفته از گشت و گذار زده ، آنی که در مسیر خوشگذرانی بوده از علوم چندان بهره‌‌ای نبرده است. یعنی حاصلضرب رشد و پیشرفت علمی در تفریح و خوشگذرانی مقداری ثابت است که افزایش یکی کاهش دیگری را در پی دارد. اکثر قوانین زندگی این قانون بنیادی فیزیکی را در خود دارند به عبارتی این قانون یکی از ارکان زندگی بشری است بگونه‌ای که بسته به شرایط و سایر پدیده‌های حاکم بر زندگی درصدهای ویژه‌ای از مولفه‌های قانون را انتخاب نمایند. اصل طرد پاولی دو ذره مثل همی وجود ندارد و حداقل اینکه وقتی در یک اربیتال قرار می‌گیرند اسپینشان متفاوت هم است. دو چیزی که از همه لحاظ دقیقا مثل هم باشد در جهان وجود ندارد. برای همین هست که زوجها صد درصد سازگار نیستند، و وجه تمایز زیادی بینشان هست. تصور کنید که هر انسانی از میلیاردها میلیارد ذره بنیادی اسپیندار از جمله الکترون ساخته شده است پس در اشل میکروسکوپی و زیر اتمی این ذرات در اربیتالها دارای اسپین مخالف هم خواهند بود. بنابرین اصل طرد پاولی تفاوتهای فردی و خانوادگی را در بین انسانها در جنسهای موافق و مخالف توجیه می‌کند.این اصل به موازات قانون سوم ترمودینامیک رسیدن به ایده‌آلها را رد می‌کند. با این حال حالتهای ممکنه مکمل همی وجود دارد که به وفاق و پایداری کلی منجر می‌شود مثلا یک آقا (پروتون) به همراه یک خانم (الکترون) زوجی را تشکیل می‌دهند که اگر شرایط تشکیل پیوند (اتمی یا زناشویی) برایشان فراهم شود مجموعه‌های را بوجود می‌آورند. مثلا هیدروژن (1و1) ببا پایداری زیاد به منزله زندگی عالی و هیدروژن (1و2) به منزله زندگی خوب و هیدروژن (1و3) به علت ناپایداری زیاد نماد زندگی ناسازگار می‌باشند. بنابرین اگر وجود یک همچنین اصول بنیادی فیزیک در تجزیه و تحلیل دقیق علمی زندگیها هم لحاظ شود، درصد پایداری و سازگاری خانواده‌ها بیشتر از پیش خواهد بود. اصل افزایش انتروپی هر فرآیندی در جهت افزایش بی‌نظمی پیش می رود تا اینکه به نظم پایداری برسد. همه آشفتگیها ، بحرانها و اغتشاشات در جهت تولید یک روال پایدار و منظم اتفاق می‌افتد اگر درست جهت دهی شود منجر به نظم پایدار می‌شود. اتمی تحریک می‌شود و از خود بی‌نظمی نشان می‌دهد و سریعا فوتونی گسیل کرده و به حالت پایدار خود (آرامش) می‌رسد.

*********

این مطلب جالب رو رهگذر فرستاده بود حیفم اومد فقط تو قسمت نظرات بمونه .

بی‌بصیرتی، تولید نفاق می‌کند و نفاق موجب خیانت می‌شود ... خیانتی

بی‌بصیرتی، تولید نفاق می‌کند و نفاق موجب خیانت می‌شود ... خیانتی حتی به بزرگی و دنائت ریختن خون خدا ...

منبع در ادامه مطلب ....

یا الله

بنده ی من تو به هنگامی که به نماز می ایستی من آنچنان گوش فرا میدهم که انگار

همین یک بنده را دارم و تو چنان غافلی که گویا صد ها خدا داری.

خ. م. ن . ی

خ. م. ن . ی  

در همه حروف مشترکند ... فقط خامنه ای یک آه بیشتر از خمینی دارد آنهم از دست این خواص بی بصیرت است ...

یا مظلوم مدینه

برای بقیع دل میسوزوند و می گفت : بمیرم برای امام حسن و امام سجاد ووو.... که قبرشون باید زیر آفتاب باشه گفتم : خاکی بودن قبر ائمه در بقیع نشان مظلومیتشونه درست،اما کوتاهی ماست خاک خوردن صحیفه سجادیه و قرآن و....


اینم یه چیزی که بشه به فیزیک وصلش کرد!!

هیچ دستاورد عظیمی به دست نیامده، مگر توسط کسانی که با شجاعت باور داشته اند که چیزی در درونشان مافوق شرایط است.
- توماس ادیسون

این عمار ؟؟

"بگذارید مسئله حداقل فراموش نشود. تا اگر رهبری ندا دادند این عمار؟ نکند پاسخ داده شود «عمار» در «اوین» است و دادستان مشغول اعمال قانون. هرگز چنین مباد."

دکتر الهام