عشق فقط یک کلام

گوش نامحرم نباشد جای پیغام سروش

عشق فقط یک کلام

گوش نامحرم نباشد جای پیغام سروش

کرسی های آزاداندیشی دانشگامون در۴ پرده

پرده اول 

دارم پاورچین پاورچین از جلوی دفترش رد میشم که ...

نه بالاخره منو دید اومد رو مخ  که :: از حکمت آزاداندیشی و بچه بیا و یکم اندیشه تو پر( شایدم پِرper !!) بده تا ما هم فیضی ببریم و گزارشی به بیلانومون اضاف بشه و ...

من :( لرزان ؛ آخه هنوز اندیشه م پر نگرفته دیگه !!) موضوعش چیه ؟

مسئول محترمه : هرچی خودت بخای

من : مخالف من کیه ؟

-          هر کی خودت بخای

-          زمانش ؟

-          هروقت خودت بگی

-          چی بگم ؟

-          هرچی ما می گیم !!!

-          من ( هنگولیده !!!) : ولی گمونم معنی آزاداندیشی اینه که... ؟

-          ( حق به جانب) :آره آره عزیزم صددرصد. ما همه ی  هدفمون همینه که دانشجوهامون به رشد و باور فکری برسن و ...

-          من ( هنگولیده تر از قبل ) : خب پس ....؟؟؟؟؟؟؟؟

-          ببین دیگه نه نگو که ....

پرده دوم

جلسه هماهنگی قبل از کرسی

حاضرین : سیب زمینی اول ( همون موافق ) ، سیب زمینی دوم ( همون مخالف ) ، حج آقا ، جمعی از جمیع کارمندا

حج آقا : اساسا (!) یکی از بند های اساسنامه کرسی های آزاداندیشی اینه که هر حرفی زده بشه پیگرد قانونی نداره .

ما که همه کیفولیدیم !! خیلی خوشمون اومده !! ای ول ای ول !! به این میگن آزاداندیشی

پرده سوم     3 ساعت مونده به شروع کرسی

زینگ زینگ زینگ زینگ (( صدای زنگ موبایلمه خب !!))

-          بفرمایید

-          سلام عزیزم چطوری ؟ واس کرسی آماده ای دیگه ؟

(صدای مسئولشه شناختمش )

-          سلام ممنون ، والا تا حدودی ... من ....

-          بگو ببینم چیا میخای بگی ؟

-          خب آجی واس همه که گفتم شامام گوش کن !!

-          نه یعنی میگم قبلش بیاین هماهنگ کنیم(!!!!!!)

-          جاااااااااااااااااااااااااااااااااان؟؟؟؟؟؟؟

{ یه بار دیگه تو ذهنم تیتر جلسه رو مرور میکنیم ؛ کرسی آزاداندیشی !!!!!

پرده بعد از سوم     2 ساعت و 59 دقیقه به شروع کرسی

زینگ زینگ زینگ ....

-          بفرمایید .

-          سلام حج آقا فلانی هستم .

-          سلام حجی خوب هستین ؟

-          خبر رسیده شما میخاین یه حرفایی بزنین که ...

(قربونت برم تکنولوژی !!!!  بابا سرعت اطلاع رسانی !!!)

پرده بعدتر از بعد از سوم     2 ساعت و 58 دیقه مونده به کرسی

زیییییییییییییییییننننننننننننننننننننننگگگگگگگگگگگگگگگگ

توی این پرده  و پرده های بعدی تا 1 دیقه مونده به 19  این زینگ ها ادامه داره   ( میدونم خودتون اینکاره ان رفتین تا تهش !!)

پرده چهارم    سالن کنفرانس محل برگزاری کرسی آزاداندیشی  ( ساعت شروع مراسم روی همه اطلاعیه ها خورده بود 19 )

ساعت 19    2 نفر ( هر دوشون مسئول برگزاری ان )

ساعت 19 و 20 دیقه  5 نفر

ساعت 19 و 30 دیقه   12 نفر   

ساعت 19 و 45 دیقه    25 نفر   - قاری شروع به قرآن خواندن میکنه .

ساعت 20 سرود ملی و مجری

10 دقیقه تمام مجری از فضیلت !! شب یلدا میگه و به سبک خانوم نامداری با قر و غمزه برامون شعر میخونه ....

دیگه خوابمون گرفته ....

اون زینگ ها و خواهش و تمنا ها ادامه داره .....

20 :20 بالاخره موافق و مخالف دعوت میشن بالای سن و.....