عشق فقط یک کلام

گوش نامحرم نباشد جای پیغام سروش

عشق فقط یک کلام

گوش نامحرم نباشد جای پیغام سروش

چهل ساعت درپناه شهدا

وقتی که ثمره ی جشن های فرهنگی شهرداری تهران به مناسبت میلاد امام زمان (عج) این باشد:  

 

وقتی بی حیائی و بی عفتی بشود فرهنگ رایج نقش آفرینان فرهنگ و هنر یک کشور اسلامی 

وقتی هر که عشوه گری اش بیش نقش آفرینی اش بیشتر:  

 

وقتی قرار کلاس های تفکیک شده ی عقیدتی خواهران و برادران زمان انقلاب و جنگ، جای خود را بدهد به قرارهای شرم آور و رقت بار فیس بوکی: 

وقتی قبور مطهر شهدای عزیز، بشود چراگاه توله سگی که همراه عزیزش به گردش آمده: 

 

 

وقتی بهشت زهرا (س) بشود محل گرفتن چنین عکس های یادگاری ای که فوکوس آن روی لنگ های هوا شده چهار ... از جمله بیتا بادران و نیوشا ضیغمی باشد: 

 

تف بر غیرت من اگر ساکت بنشینم و بی تفاوت باشم

تحصن چهل ساعته در بهشت زهرای (س) تهران

قطعه 53 ، ردیف 14 ، شماره 85

از نماز صبح 5 شنبه بیست و چهارم تا نماز عشاء جمعه بیست و پنجم شهریور نود

حداقل کار، اطلاع رسانی است 

 

× پی نوشت:

1- این حرکت صرفا یک تکلیف دینی است و هرگز اهداف سیاسی را دنبال نمی کند. سیاسی نمودن این اعتراض در حقیقت منحرف کردن و ایجاد تحریف در آن است. " سوء استفاده ممنوع "

به نام اسلام به کام بعضیا...

یک صحنه‌هایی پیش می‌آید، که آدم نگاه می‌کند، آدم آب که اسراف می‌کند،

آب را حرام می‌کند. ولی بعضی اسراف‌ها همه چیز با هم حرام می‌شود. در

مسائل فرهنگی، اگر از بنده بپرسند فکر می‌کنم بیش‌ترین اسراف، ولخرجی،

گناه، در مسائل فرهنگی می‌شود. همه هم دارند کار فرهنگی می‌کنند. در

پادگان‌ها، در دانشگاه، آموزش و پرورش، اداره‌ها، صدا و سیما، ارشاد،

سینماها، همه‌ی اینهایی که روی مغز مردم کار می‌کنند، کار فرهنگی

می‌کنند،‌ من دیشب نشستم، اصول کار فرهنگی را نوشتم. اصول زیادی است،

شاید پنجاه شصت اصل باشد.

اگر کشور ما طبق این اصول عمل کند، نه به عنوان اینکه من حالا کسی هستم،

من مقام رسمی در کشور نیستم. اما یک معلم قرآن هستم، به لطف الهی! و سعی

می‌کنم هر چه می‌گویم از قرآن بگویم. یعنی کسی اگر انجام ندهد، باید در

مقابل قرآن جواب بدهد. خیلی هم کاری به مسائل سیاسی و اقتصادی و نمی‌دانم

سلیقه‌های فردی و حزبی ندارم. مثلاً وقتی لای قرآن را باز می‌کنیم، مثلاً

می‌بینیم ما به این آیه می‌خوریم، یا نمی‌خوریم. اصول کار فرهنگی بحث

خوبی است. اگر خدا قبول کند و اثر کند، بیش‌ترین صرفه‌جویی می‌شود. حالا

ما حدود چهارده میلیون محصل داریم، حدود یک میلیون معلم داریم، عرض کردم،

همه‌ی اینهایی که کار فرهنگی می‌کنند، دانشگاه و حوزه و در حوزه‌های

علمیه… در مساجد که کار فرهنگی می‌کنند، چقدر کارهای فرهنگی بیخود

می‌شود. به اسم دین و به اسم مذهب، کار غلط می‌شود.  

درسهایی از قرآن - حاج آقا قرائتی

ادامه در پست بعدی....