عشق فقط یک کلام

گوش نامحرم نباشد جای پیغام سروش

عشق فقط یک کلام

گوش نامحرم نباشد جای پیغام سروش

جهاد اقتصادی

هرچه می‌گویی‌‌ همان است ما اطاعت می‌کنیم

جان خود را ما فدایی ولایت می‌کنیم

هر جهادی چه نظامی چه سیاسی فرق نیست

چشم مولا ما جهاد اقتصادی می‌کنیم

.

.

.

.

.

.

رزمنده و در صف جهادیم امسال

نابودگر ظلم و فسادیم امسال

از امر امام مسلمین خامنه‌ای

مامور جهاد اقتصادیم امسال

.

.

.

.

.

.

بهر پیروزی ایران عدل و دادی می‌کنم

از همه فرمایش رهبر اطاعت می‌کنم

امر کردی رهبرا بر روی چشمان ترم

چشم آقا، من جهاد اقتصادی می‌کنم

.

.

.

.

نظرات 2 + ارسال نظر
رهگذر یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 17:47

از فاو و فرات و فکه یاذی باید
در جبهه جنگ نرم جهادی باید
در راه گذشتن زحصار تحریم
این بار جهاد اقتصادی باید

marhamati سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:57

سلام سادات خانوم انشا الله حالت خوب باشه روز چهارشنبه اومدی تو روم سلام کردم جواب ندادی می خواستم خداحافظی کنم دارم می رم کربلا خب حالا که نیستی این ایمیل را که میخونی من نیستم پس خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد