عشق فقط یک کلام

گوش نامحرم نباشد جای پیغام سروش

عشق فقط یک کلام

گوش نامحرم نباشد جای پیغام سروش

....می روم مادر ک اینک کربلا می خواندم

واقعا موندم  الان که کشور امنه و جنگی و تهاجم (نظامی) در کار نیست خونواده ها نگرانن بچه های عزیز و نازک  نارنجی شون برن کربلای ایران .
آخه این منطقه که خبری نیست فقط یه مشت خاک و پلاک و شاید چند قطره خون و شاید چند تا تیکه استخون...
مگه غیر از اینه ؟؟؟؟
همین ؟؟؟
یعنی همینا یه مشت خاک هرسال این همه جوونو میکشونه اونجا؟؟
نمیدونم فقط می دونم اونی که منو با خودش میبره اینا نیست
یه چیزی داره تمام وجودمو به سمت خودش میکشه
حاجی میگه : فکر نکن خیلیم الکیه ! همین الانش همه شهدا به خط شدن همه عرش به کار افتادن همه دعونامه هارو امام زمان امضا میکنه .
حاجی میگه : تا وقتی پا توی منطقه نذاشتی خیلی جو نگیردت که امضات کردن.
من که نمیفهمم زورم نمیرسه .
نه زور عقلم نه زور دلم ....
اگه واقعا این حرفا درسته پس من واسه چی دارم میرم؟؟؟؟
دوستان، بی زحمت دست به دعا شن من فقط بفهمم حاجی چی میگفت!
آخه یه چیز دیگم گفت منگم کرد: " مال وقفی موندنی میشه خودتو وقف کن."
سفرتو نذر عصر ظهور کن
*
*
*
یا علی

نظرات 3 + ارسال نظر
یحیی چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 16:54 http://aftabemarefat.ir

دم حاجی گرم.
مدتی بود تو کف این جمله بودم.البته قبل از اینکه رو وبلاگ شما بخونم.
: فکر نکن خیلیم الکیه ! همین الانش همه شهدا به خط شدن همه عرش به کار افتادن همه دعونامه هارو امام زمان امضا میکنه .
تا وقتی پا توی منطقه نذاشتی خیلی جو نگیردت که امضات کردن.
سلام ما را به حاج آقا برسونید

یحیی چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 16:57 http://aftabemarefat.ir

وقتی تیتر پستتون رو دیدم شوکه شدم چون می خواستم یه هم چین پستی رو سایت خودمون بذارم ولی هنوز حسشو پیدا نکردم.

مسافر آخرت پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:31 http://mosafereakherat.blogfa.com


سلام همسفر
به نظرت سوغاتی چی واسشون ببرم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد