عشق فقط یک کلام

گوش نامحرم نباشد جای پیغام سروش

عشق فقط یک کلام

گوش نامحرم نباشد جای پیغام سروش

امشب شب قشنگیه...

امشب شب قشنگیه درسته شب شهادته اما واسه من حس خوبی داره چون از یه سفر توپ اومدم از یه جایی که آدماش بوی خدا میدادن. 

هی رفتم نزدیکشون که منم بو بگیرم بعد دیدم نه اونا تو دلشون . تو چشمشون . تو دینشون و حتی تو دنیاشون بوی خدا میدن نه رنگ خدایی گرفتن نه صدای خدا میاد ازشون نه.... 

راستی واقعا اونجا کجا بود...

نظرات 5 + ارسال نظر
مرتضی سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 22:30 http://harimeandisheh.blogfa.com

سلام بر کریم اهلبیت و عاشقانش
موفق باشید[گل]

یاور چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:23

احتمالا رفتی یک جا روضه

هادی پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:27 http://ghrare-del.blogfa.com/

من -آدمم

شنبه

آغاز حیاتم بود

به دنیا آمدم



یکشنبه نوزادی کردم

دست و پایی تکان دادم

حرکت آغاز شد



دوشنبه خردسال شدم

خندیدم

گریستم

کلمه آغاز شد



سه شنبه کودک شدم

بازی کردم

زمین خوردم

بلند شدم

تجربه آغاز شد



چهارشنبه نوجوان شدم

زیبایی را دیدم

با زشتی آشنا شدم

خودم را شناختم

بالیدنم آغاز شد



پنجشنبه پا به جوانی گذاشتم

نوازش شدم

آغوش را شناختم

با بوسه خو گرفتم

و در اوج لذت عصر پنجشنبه

عاشقی را آغاز کردم



جمعه به پیری رسیدم

عصر جمعه دلگیر شد

تنها شدم

خسته شدم

نشستم

و سرانجام...

خورشید غروب کرد

من غروب کردم

سرباز کوی عترت پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 21:57 http://mahdimowood.com

سلام
کاش میگفتید کجا رفته بودید من که هر چی فکر کردم نتونستم پیدا کنم اما هر جایی که هست حتما یه جای عالیه

راستی یادتونه اون دفعه گفتید که قالب و مطالب و سایر چیزا مشکل داشت و باعث کوری موقت چشماتون شده بود (البته خدا نکنه)
بعد از فرمایش شما یه سری تغیرات ایجاد کردیم که ممنون میشیم از نظرتون بهره مندمون کنید.
در ضمن اون دفعه گفته بودید اگه بدمون اومد نظر رو حذف کنیم ما که حذف نکردیم ولی نظرتون خصوصی بود این دفعه اگه می خواهید دیده بشه خصوصی ندید
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اللهم عجل لولیک الفرج

همسفری سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:27

سلام.من میدونم کجا بودی.مشهدپیش امام رضا بودی بعدکه رسیدی رفتی خونتون پیش مامانت.مامانت گفت بیا بریم یه جای خوب.حالا اگه گفتی اونجا کجا بود؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد