عشق فقط یک کلام

گوش نامحرم نباشد جای پیغام سروش

عشق فقط یک کلام

گوش نامحرم نباشد جای پیغام سروش

کاوه اشتهاردی فرزند شهید است که هست

من به شخصه برای کاوه برای فرزند شهید بودنش احترام زیادی قائلم اما نکته ای که نباید دوستان فراموش کنند این است که این حکم شگفت انگیز ، به این دلیل محکوم نیست که علیه یک « فرزند شهید » صادر شده است ؛ حتی اگر کاوه فرزند شهید هم نبود و این حکم علیه او صادر می شد ما وظیفه داشتیم از او حمایت کنیم و دستگاه قضایی را به خاطر این بی عدالتی به چالش بکشیم .

کدام بی عدالتی ؟

همین که ١۴ عضور هیئت منصفه مطبوعات بر اساس قانون ، رأی به برائت مدیر مسئول روزنامه ایران داده اند و قوه قضاییه بر خلاف رویه همیشگی خود که مدیران مسئول روزنامه ها و نشریات اصلاح طلب را با همین شیوه و پس از رأی هیئت منصفه مطبوعات ، تبرئه می کرد یا در مجازاتشان تخفیف قائل می شد ، به این رأی وقعی ننهاد و یک افسر جوان جنگ نرم را که در فتنه نفسگیر سال گذشته در روشنگری و دفاع از جبهه حق و عدالت و نظام و ولایت فقیه شب و روز نمی شناخت را با شکایت آقا زاده فتنه گری که به خاطر جرائم بیشماری که به آن متهم است جرئت برگشتن به ایران اسلامی را ندارد ، محاکمه کرده است . آن هم به چه جرمی ؟

به جرم انتشار « بیانیه مشترک ٢٢٠ تشکل دانشجویی برای محاکمه مهدی هاشمی رفسنجانی » . یعنی حتی این اتهام به شیوه سرمقاله که موضع رسمی روزنامه تلقی می شود هم نبوده است و جرم کاوه فقط این بوده است که بیانیه این دانشجویان و فرزندان هوشیار ملت ایران را منتشر کرده است !

منبع : آب و آتش http://ab_o_atash.persianblog.ir/post/341



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد